Nu flyttar jag...igen!

Nu nu nu är det här den sista bloggen jag någonsin kommer skapa. Sa att det här skulle vara den men jag gillar inte namnet, tycker det låter flamsigt. Istället kommer ni hitta mig på Linneasdiaries.blogg.se från och med nu. Varför jag valt att just använda mig av diaries är för att jag verkligen ser min blogg som en dagbok. Där jag skriver ner saker som jag gillar nu och ser fram emot. Varför det är i plural är för att jag älskar att skriva och skulle lätt kunna skriva ut en dagbok på en månad. Vilket inte är riktigt inom min budget just nu, haha, och därför har jag valt att fortsätta blogga. Hoppas ni vill följa med mig till min nya blogg!

Kika in här! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0